<علی دایی:هزار سال دیگرهم شکست برابر سپاهان را نمی‌پذیرم.
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1164
نویسنده : کامران وزیری
 
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که در دیدار برابر فجرسپاسی برای جبران سه امتیاز از دست رفته در دیدار برابر سپاهان به میدان خواهند رفت. علی دایی همچنین عنوان کرد به هیچ عنوان شکست برابر سپاهان را تا هزار سال دیگر هم نخواهد پذیرفت چرا که همه دیدند در آن بازی چه اتفاقاتی رخ داد.
 
به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی که بعدازظهر امروز چهارشنبه در نشست خبری قبل از دیدار با فجرسپاسی در محل سالن کنفرانس سازمان لیگ فوتبال ایران در جمع خبرنگاران سخن می گفت ضمن بیان این مطلب افزود: می دانیم که بازی سختی را برابر فجر پیش رو داریم. آقای یاوری استاد همه ما هستند اما ما برای رسیدن به سه امتیاز این دیدار به مصاف فجر می رویم و می خواهیم سه امتیازی که در دیدار برابر سپاهان از دست دادیم را جبران کنیم.

علی دایی خاطرنشان کرد: ما نتیجه بازی قبل را به ناحق واگذار کردیم و امیدوارم بتوانیم در این دیدار جبران کنیم. تنها آرزویی که می توانم داشته باشم این است که همه چیز خوب پیش برود و در همه قسمت ها عدالت رعایت شود. من هنوز هم می گویم که دیدار برابر سپاهان را به عنوان یک شکست قبول ندارم و هزار سال دیگر هم اعتقاد دارم ما در آن بازی بازنده نبودیم.

وی تاکید کرد: دو بازی قبلی فجر را آنالیز کرده ایم و شناخت خوبی از این تیم داریم. می دانیم بازی سختی خواهد بود اما آماده ایم تا بتوانیم در یک بازی خانگی سه امتیاز را کسب کنیم. ما در تمرینات گذشته روی کارهای دفاعی احتمالی تیم فجر کار کرده ایم و شناخت خوبی از شرایط این تیم داریم.

علی دایی در مورد اینکه تیمش در دیدارهای خانگی پیروز می شود اما در دیدارهای خارج از خانه نمی تواند نتیجه بگیرد گفت: به هر حال شرایط ورزشگاه آزادی با بقیه ورزشگاه ها قابل مقایسه نیست. با این حال امیدواریم بتوانیم بعد از بازی با فجر در دیداری بعدی خارج از خانه اولین پیروزی خارج از ورزشگاه آزادی را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حضور محسن قهرمانی در فدراسیون فوتبال و ارائه مدارکش گفت: من دیگر نمی خواهم در این مورد اظهار نظر کنم. همه اتفاقات آن بازی را را دیدند و متوجه شدند چه اتفاقاتی رخ داد. در همه جا آدم خوب و بد وجود دارد و فوتبال هم همین طور است. در بین داوران هم آدم های خوب و بد وجود دارد. خیلی از داوران ما هم هستند که پاکند و با شرافت قضاوت می کنند.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و فجرسپاسی در هفته یازدهم لیگ برتر ساعت 17:15 روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.



دشمن عقل امام علی علیه السلام : اَلْهَوى عَدُوُّ الْعَقْلِ؛ هواى نفس، دشمن خرد است. شرح غرر: ج1، ص68



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: